Τα ΧΑΝΑΧ ήδη εξαφανίζονται στη συμπρωτεύουσα: Τα αγοράζουν με κούτες στη «παρέα» που βλέπει ότι φτάνει το τέλος του πάρτι με το κρατικό χρήμα.
Σάββατο, 6 Ιουνίου, 2026
Τα ΧΑΝΑΧ ήδη εξαφανίζονται στη συμπρωτεύουσα: Τα αγοράζουν με κούτες στη «παρέα» που βλέπει ότι φτάνει το τέλος του πάρτι με το κρατικό χρήμα.
ΑρχικήΑθλητικάΚΑΕ Παναθηναϊκός: «Θα πολεμήσουμε μέχρις εσχάτων»

ΚΑΕ Παναθηναϊκός: «Θα πολεμήσουμε μέχρις εσχάτων»

Διαβάστε επίσης:

Ξήλωναν μετασχηματιστές από αιολικά πάρκα: Έξι συλλήψεις από την ΕΛΑΣ

Εξαρθρώθηκε από την Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αθηνών/Δ.Δ.Ε.Ε.Α./Γ.Α.Δ.Α....

Ο Ολυμπιακός επικράτησε δύσκολα του Παναθηναϊκού με 82-76 στον πρώτο τελικό της Greek Basket League με την «πράσινη» ΚΑΕ να εκδίδει ανακοίνωση, στην οποία δεσμεύεται ότι ο σύλλογος θα «πολεμήσει μέχρις εσχάτων για την κατάκτηση του τίτλου» ενώ στη συνέχεια κάλεσε την κυβέρνηση να πάρει θέση και να σταματήσει να «κωφεύει».
Η σειρά των τελικών ξεκίνησε χθες στο ΣΕΦ, όπου οι παίκτες του Εργκίν Αταμάν κατάφεραν να επιστρέψουν από το -17, στον πόντο (64-63 και 71-70), όμως η ανατροπή δεν ήρθε με το ματς να ολοκληρώνεται με τελικό σκορ 82-76 και 29-5 στις βολές των δύο ομάδων.

- Διαφήμιση -

Η ανακοίνωση του «τριφυλλιού» αναφέρει:

«Αντιλαμβανόμαστε πλήρως την οργή των φιλάθλων του Παναθηναϊκού μέσα από τα χιλιάδες μηνύματα που δεχόμαστε τις τελευταίες ώρες την οποία και συμμεριζόμαστε απολύτως.

Για τον μεγαλύτερο Σύλλογο της Ευρώπης, τη λαμπρή του ιστορία και τα εκατομμύρια των φιλάθλων του δεν μπορεί να αποτελέσει τρόπο αντίδρασης ο ευτελισμός, ο υποβιβασμός στην Α2, είτε αποφεύγοντας τη συμμετοχή σε κάποια αναμέτρηση, είτε αποκλείοντας την Κρατική Τηλεόραση από τη μετάδοση του εντός έδρας αγώνα μας.

Ως Παναθηναϊκός δεσμευόμαστε πως θα πολεμήσουμε μέχρις εσχάτων για την κατάκτηση του Πρωταθλήματος εντός αγωνιστικού χώρου έχοντας τον κόσμο μας ως ασπίδα και προτεραιότητα. Μαζί θα παλέψουμε με όλες μας τις δυνάμεις για αυτό που δικαιούμαστε. Για το μεγαλείο μας.

Άραγε η Κυβέρνηση μέχρι πότε θα συνεχίσει να κωφεύει σε όλα όσα συμβαίνουν στο ελληνικό μπάσκετ τα τελευταία χρόνια;

Όσοι κατέκριναν την προηγούμενη διοίκηση της ΕΟΚ ως κατεστημένο, τί έχουν να πουν για τη νυν διοίκηση η οποία εξελέγη με τον τρόπο που όλοι θυμόμαστε επί υπουργίας του Λευτέρη Αυγενάκη και κατά τη θητεία της παρακολουθούμε αγώνες, όπως και ο πρώτος τελικός του Πρωταθλήματος με την ανοχή του Κράτους;

Να είναι βέβαιος όλος ο φίλαθλος κόσμος πως με την ολοκλήρωση του φετινού Πρωταθλήματος θα κάνουμε, σε όλα τα επίπεδα, αυτό που οφείλουμε στην Ιστορία, τον κόσμο και το ηθικό βάρος του Παναθηναϊκού, αλλά και συνολικά του ελληνικού Μπάσκετ.

ΥΓ: Πώς φαίνεται σε οποιονδήποτε το να σφυρίζει διαιτητής (άνδρας/γυναίκα), που διώκεται ποινικά, την ομάδα η οποία υπέβαλε τη μήνυση εναντίον του/της;».

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img