Ε ρε και ανοίξει το στόμα του ο Μινεσχος και πει σε ποιους έδινε τις «σακούλες» με τις μίζες, θα κλάψει κόσμος και κοσμακης
Τρίτη, 16 Ιουνίου, 2026
Ε ρε και ανοίξει το στόμα του ο Μινεσχος και πει σε ποιους έδινε τις «σακούλες» με τις μίζες, θα κλάψει κόσμος και κοσμακης
ΑρχικήOn TargetΜε καθυστέρηση 16 μηνών! Ο Γραμμένος και ο τηλεπωλητής έστειλαν εξώδικο σε...

Με καθυστέρηση 16 μηνών! Ο Γραμμένος και ο τηλεπωλητής έστειλαν εξώδικο σε πρώην βουλευτές της Ελληνικής Λύσης για όσα λένε σχετικά με τα «μαύρα» 500ευρα που, όπως καταγγέλλουν, τους έδιναν!

Διαβάστε επίσης:

Άγιος Παντελεήμονας: Η ΔΙ.ΑΣ. έπιασε 43χρονο με 28 συσκευασίες κάνναβης έτοιμες για διακίνηση

Στη σύλληψη ενός 43χρονου αλλοδαπού προχώρησαν αστυνομικοί της Ομάδας...

Τραγωδία στην Πάτρα: Κατέληξε βρέφος 17 μηνών στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο

Βαρύ πένθος προκάλεσε η τραγική είδηση του θανάτου ενός...

Διάβασα δύο αναρτήσεις, μία που έκανε η πρώην βουλευτής της Ελληνικής Λύσης, Αλεξοπούλου και μία που έκανε ο πρώην βουλευτής του ίδιου κόμματος, Αντώνης Μυλωνάκης, όπου γνωστοποίησαν ότι ο Γραμμένος τους έστειλε εξώδικο, διαμαρτυρόμενος για όσα έχουν πει πριν 16 μήνες, η πρώτη ως μάρτυρας : ότι, δηλαδή, του είχε βάλει στον τραπεζικό του λογαριασμό 500 ευρώ, προκειμένου να τακτοποιήσει την υποχρέωση που είχε να δίνει «μαύρα» χρήματα κάθε μήνα στο κόμμα. Όπως λέει η Αλεξοπούλου, ο Γραμμένος είχε αναλάβει να τα μαζεύει.

- Διαφήμιση -

Η δικογραφία αυτή είναι συνέχεια των ισχυρισμών, του επίσης πρώην βουλευτή Μυλωνάκη, ότι έδινε κι εκείνος 500 ευρώ κάθε μήνα στον ίδιο. Ο Γραμμένος είχε κάνει μήνυση στον Μυλωνάκη και η Αλεξοπούλου πήγε ως μάρτυρας υπέρ του και επανέλαβε τα ίδια, καταθέτοντας και το αντίστοιχο extrait (εξτρέ) όπου φαίνεται η κατάθεση των 500ευρώ στο λογαριασμό του Βασίλη Γραμμένου.

Αλλού είναι όμως το θέμα.

Όπως έμαθα, το εξώδικο το υπογράφει και ο Βελόπουλος, ο τηλεπωλητής. Η κατάθεση της Αλεξοπούλου έγινε στις 15/1/2025. Γιατί άραγε διαμαρτυρήθηκε το «δίδυμο» με τέτοια καθυστέρηση;

Έμαθα, λοιπόν, ότι και οι δύο πρώην βουλευτές είναι μάρτυρες υπεράσπισης του μηνυτή σε δίκη που έχει προγραμματιστεί για τις 19/5, με κατηγορούμενο τον Βελόπουλο.

Το εξώδικο στάλθηκε δύο μέρες πριν τη δίκη!

Είναι προφανές ότι το εξώδικο έχει ρόλο εκφοβισμού, προκειμένου να μην πάνε ως μάρτυρες. Παλιά συνταγή, που χρησιμοποιούσαν τη δεκαετία του 1950.

Ως προς τη δίκη πάντως που έχει προγραμματιστεί, μου λένε ότι ο κατηγορούμενος Βελόπουλος, για συκοφαντική δυσφήμιση, παρακαλάει για αναβολή και, αφού η υπόθεση είναι πρωτοείσακτη, είναι βέβαιο ότι η έδρα του δικαστηρίου θα τη δώσει.

Η ανάρτηση της πρώην βουλευτού της Ελληνικής Λύσης, Κατερίνας Αλεξοπούλου

Η ανάρτηση του πρώην βουλευτή της Ελληνικής Λύσης, Αντώνη Μυλωνάκη

Διαβάστε επίσης:













spot_img
spot_img
spot_img
spot_img