Η Κηφισιά βοούσε για τα έργα και τις ημέρες της πολεοδομίας αλλά ο δήμαρχος απλά... κάτι είχε ακούσει. Μόνο αυτό!
Τρίτη, 9 Ιουνίου, 2026
Η Κηφισιά βοούσε για τα έργα και τις ημέρες της πολεοδομίας αλλά ο δήμαρχος απλά... κάτι είχε ακούσει. Μόνο αυτό!
ΑρχικήΕπικαιρότηταΠροφυλακίστηκε ο 45χρονος Αφγανός που είχε «φιξάκια» μεθαμφεταμίνης στο κελί του

Προφυλακίστηκε ο 45χρονος Αφγανός που είχε «φιξάκια» μεθαμφεταμίνης στο κελί του

Διαβάστε επίσης:

Βελτιώνεται η εικόνα της φωτιάς στα Πεύκα Θεσσαλονίκης: Βοήθησε και η βροχή

Καλύτερη εικόνα παρουσιάζει η φωτιά που ξέσπασε το μεσημέρι...

Άρης: Τη Δευτέρα 15/6 η παρουσίαση του Βασίλη Σπανούλη

Μετράμε αντίστροφα πλέον για την εποχή Βασίλη Σπανούλη στους...

Προσωρινά κρατούμενος κρίθηκε ο 45χρονος Αφγανός και για την υπόθεση με τα 20 «φιξάκια» μεθαμφεταμίνης που είχε κρυμμένα σε ηχείο στο κελί του στη φυλακή της Κω όπου κρατείται για άλλη αιτία.

- Διαφήμιση -

Ο 45χρονος αλλοδαπός οδηγήθηκε προχθές ενώπιον του ανακριτή Κω όπου και απολογήθηκε, αρνούμενος την κατηγορία όπως αυτή το αποδίδεται.

Ωστόσο, με σύμφωνη γνώμη και του αρμόδιου εισαγγελέα, ο 45χρονος κρίθηκε προσωρινά κρατούμενος και για αυτή την υπόθεση και επέστρεψε στη φυλακή, που ούτως ή άλλως βρισκόταν για άλλη αιτία.

Όπως είναι γνωστό, η ποσότητα των ναρκωτικών βάρους 12,6 γραμμαρίων εντοπίστηκε στις 8 Φεβρουαρίου 2026 από σωφρονιστικό υπάλληλο κατά τη διάρκεια ελέγχου στο κελί του 45χρονου με αποτέλεσμα τη σύλληψή του και την παραπομπή του στη δικαιοσύνη.

Πιο αναλυτικά, όλα ξεκίνησαν στις 8 Φεβρουαρίου λίγο μετά τις δέκα το πρωί, όταν σε έλεγχο που έγινε από σωφρονιστικό υπάλληλο στο ηχείο που κατείχε ο 45χρονος μέσα στο κελί του στις φυλακές της Κω όπου κρατείται, βρέθηκαν 20 νάιλον μικροσυσκευασίες μεθαμφεταμίνης συνολικού βάρους 12,6 γραμμαρίων, που κατασχέθηκαν.

Σε βάρος του αλλοδαπού κρατούμενου κινήθηκε η προβλεπόμενη από τον νόμο διαδικασία.

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img