Η Κηφισιά βοούσε για τα έργα και τις ημέρες της πολεοδομίας αλλά ο δήμαρχος απλά... κάτι είχε ακούσει. Μόνο αυτό!
Τρίτη, 9 Ιουνίου, 2026
Η Κηφισιά βοούσε για τα έργα και τις ημέρες της πολεοδομίας αλλά ο δήμαρχος απλά... κάτι είχε ακούσει. Μόνο αυτό!
ΑρχικήΕπικαιρότηταΑπεργία ταξί: Αντιδράσεις για την υποχρεωτική ηλεκτροκίνηση και τις ανύπαρκτες υποδομές

Απεργία ταξί: Αντιδράσεις για την υποχρεωτική ηλεκτροκίνηση και τις ανύπαρκτες υποδομές

Διαβάστε επίσης:

«Χειρόφρενο» για ένα 48ωρο έχουν τραβήξει οι ιδιοκτήτες ταξί που απεργούν σε όλη την χώρα, αντιδρώντας σε μια σειρά μέτρων.

- Διαφήμιση -

Στη Θεσσαλονίκη θα πραγματοποιηθεί στις 11.00 συνέλευση στο συνεδριακό κέντρο εντός της ΔΕΘ και έπειτα θα ακολουθήσει πορεία προς το υπουργείο Μακεδονίας – Θράκης.

Ο Γιώργος Γάκος, γραμματέας του σωματείου ιδιοκτητών ταξί «Ο Ερμής» μιλωντας για τα αιτήματα αναφέρθηκε στην υποχρεωτική ηλεκτροκίνηση.

Συγκεκριμένα ανέφερε: «Ξεκινάμε με 48ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες πανελλαδικές, στις 11.00 έχουμε γενική συνέλευση και μετά θα ακολουθήσει πορεία προς το υπουργείο Μακεδονίας- Θράκης. Από την 1η Ιανουαρίου, ότι αυτοκίνητο ταξινομείται ή αλλάζει αυτοκίνητο συνάδελφος, πρέπει να είναι για Θεσσαλονίκη, Αθήνα, αμιγώς ηλεκτρικό. Ούτε υβριδικό, ούτε φυσικό αέριο, τα απορρίπτουν όλα και μας πάνε στην ηλεκτροκίνηση χωρίς να υπάρχουν υποδομές στην πόλη, ούτε φορτιστές. Επίσης σημαίνει ότι το αμάξι δεν μπορεί να δουλεύει δύο βάρδιες, ή δύο οδηγοί που το δουλεύουν. Πρέπει να είναι 7 – 8 ώρες στη φόρτιση, για τη μπαταρία και μια βάρδια. Εκ των πραγμάτων η μία βάρδια ακυρώνεται», ανέφερε και πρόσθεσε:

«Επιδότηση μέχρι τώρα που μιλάμε δεν υπάρχει τίποτα, αυτά τα αυτοκίνητα κάνουν περίπου 40.000 ευρώ, δεν υπάρχουν εύκολα ανταλλακτικά. Συνάδελφος που τράκαρε, χρειάστηκε δύο μήνες για να έρθουν τα ανταλλακτικά και να το επισκευάσει», είπε μεταξύ άλλων ο κ.Γάκος.

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img