Ποιος πολιτικός αρχηγός μικρού κόμματος που καταρρέει εκβιάζει τους δημοσκόπους πώς θα φέρει στη Βουλή τις «δουλειές» που έχουν πάρει εάν δεν του δώσουν ...εκλογική άνοδο;
Σάββατο, 13 Ιουνίου, 2026
Ποιος πολιτικός αρχηγός μικρού κόμματος που καταρρέει εκβιάζει τους δημοσκόπους πώς θα φέρει στη Βουλή τις «δουλειές» που έχουν πάρει εάν δεν του δώσουν ...εκλογική άνοδο;
ΑρχικήOn TargetΕμφανή τα οικονομικά προβλήματα! Κοψοχρονιά πούλησε το Μινιόν η Dimand στην Αlpha...

Εμφανή τα οικονομικά προβλήματα! Κοψοχρονιά πούλησε το Μινιόν η Dimand στην Αlpha Bank με 15 εκατ. ευρώ λιγότερα από όσα είχε δώσει για αγορά και φτιάξιμο

Διαβάστε επίσης:

Τα νούμερα ποτέ δεν κάνουν λάθος. Τώρα βέβαια ότι κάποιοι φροντίζουν να τα «μαγειρεύουν» είναι άλλη ιστορία.

- Διαφήμιση -

Ο υπέρ δανεισμός του Ανδριοπούλου της Dimand είναι προφανές ότι τον ανάγκασε να πουλήσει ένα σοβαρό περιουσιακό στοιχείο που είχε, με πολύ μεγάλη οικονομική ζημιά. Ανεξάρτητα με το τι μπορεί να λέει ο ίδιος με non paper’s για δήθεν κερδοφόρα συναλλαγή.

Το Μινιόν το είχε αγοράσει το 2021 με 26.000.000 ενώ στην πορεία έγιναν επενδύσεις ύψους άλλων 22 εκατ. ευρώ. Όλα αυτά έχουν δημοσιευτεί επίσημα. Συνεπώς 50 περίπου εκατομμυριάκια! Το κτήριο ανήκει σε θυγατρική εταιρεία της Dimand. Πρόκειται για την ΑlkanorΜΑΕ.

Σύμφωνα λοιπόν με τις οικονομικές καταστάσεις που δημοσιεύτηκαν το 2024 η αξία του Μινιόν είχε αποτιμηθεί στα 56 εκατ. ευρώ!

- Διαφήμιση -

Φυσικά η εταιρεία είχε και δανεισμό περίπου 30 εκατ. ευρώ. Ο δανεισμός βέβαια μοιράζεται στις θυγατρικές για να μην φαίνεται ότι είναι πάνω στην μητρική εταιρεία.

Με απλά λόγια η πώληση ήταν μονόδρομος με πολύ μεγάλο χάσιμο. Η επόμενη πώληση θα αφορά τον πύργο του Πειραιά. Την ίδια ώρα το δημόσιο συνεχίζει να πριμοδοτεί με αγορά και ενοικίαση κτηρίων που ανήκουν στον όμιλο του Ανδριοπούλου. Να σημειώσω ότι ο τραπεζικός δανεισμός παραμένει επίσης σε ιλιγγιώδη επίπεδα που ξεπερνά τα 100.000.000€.













spot_img
spot_img
spot_img
spot_img