Ποιος πολιτικός αρχηγός μικρού κόμματος που καταρρέει εκβιάζει τους δημοσκόπους πώς θα φέρει στη Βουλή τις «δουλειές» που έχουν πάρει εάν δεν του δώσουν ...εκλογική άνοδο;
Σάββατο, 13 Ιουνίου, 2026
Ποιος πολιτικός αρχηγός μικρού κόμματος που καταρρέει εκβιάζει τους δημοσκόπους πώς θα φέρει στη Βουλή τις «δουλειές» που έχουν πάρει εάν δεν του δώσουν ...εκλογική άνοδο;
ΑρχικήΤΟΠΑΡΧΗΣΓονείς κατά Δήμου Βριλησσίων: “Εγκληματική ολιγωρία” 

Γονείς κατά Δήμου Βριλησσίων: “Εγκληματική ολιγωρία” 

Διαβάστε επίσης:

Επιστολή διαμαρτυρίας στην οποία έκανε λόγο για εγκληματική ολιγωρία σχετικά με την επικίνδυνη διάβαση έξω από το 3ο Γυμνάσιο, απέστειλε στο Δήμο Βριλησσίων η Ένωση Γονέων. Παράλληλα, η Ένωση ζητά απαιτεί την κατασκευή πεζογέφυρας στο ύψος της οδού Αγιάσου.

- Διαφήμιση -

Μετά την άμεση ανταπόκριση και ουσιαστική παρέμβασή του Δήμου σχετικά με την ασφάλεια της διάβασης μαθητών, οι γονείς έστειλαν εκ νέου ευχαριστήρια επιστολή.

Η επιστολή:

«Για άλλη μια φορά οι μαθητές του 3ου Γυμνασίου Βριλησσίων και οι οικογένειές τους βρίσκονται αντιμέτωποι με την αδιαφορία και την εγκληματική ολιγωρία της δημοτικής Αρχής. Δεν μιλάμε απλώς για τυπικές παραλείψεις. Μιλάμε για την ίδια την ασφάλεια των παιδιών μας, που καθημερινά παίζουν τη ζωή τους κορώνα-γράμματα στη διάβαση της οδού Αγιάσου προς την Αναπαύσεως.

- Διαφήμιση -

Είναι αδιανόητο, το 2025, να ζητάμε ακόμη τα αυτονόητα: μια καθαρή, βαμμένη και ευδιάκριτη διάβαση πεζών, θάμνους κομμένους ώστε να μην περιορίζεται η ορατότητα, και στοιχειώδη μέτρα ασφάλειας γύρω από ένα σχολείο. Αντί για έργα, ακούμε κάθε φορά τα ίδια αόριστα λόγια: ‘’θα το δούμε’’. Λες και μιλάμε για κάτι δευτερεύον, λες και η ζωή των παιδιών μας είναι διαπραγματεύσιμη.

Η πραγματικότητα είναι ότι βασικές παρεμβάσεις που έπρεπε ήδη να έχουν ολοκληρωθεί, παραμένουν σε εκκρεμότητα. Την ίδια στιγμή, ο δήμαρχος δηλώνει δημόσια πως ‘’τα σχολεία μας είναι έτοιμα’’ και κάνει λόγο για ‘’θαύματα στα Βριλήσσια’’. Θεωρούμε ότι το αληθινό ‘’θαύμα’’ θα είναι να διασφαλιστεί στην πράξη η ασφάλεια των μαθητών, ώστε να αποφευχθούν τυχόν ατυχήματα, κάτι που αποτελεί την πρώτη και αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα για όλους μας.

Φτάνει πια! Δεν ανεχόμαστε άλλη κοροϊδία, δεν αποδεχόμαστε άλλες δικαιολογίες.

Απαιτούμε εδώ και τώρα:

Άμεση βαφή της διάβασης.
Άμεσο κόψιμο και καθαρισμό των θάμνων που εμποδίζουν την ορατότητα.
Πρόσθετα μέτρα σήμανσης και ασφάλειας.
Και κάτι ακόμη: το παραμύθι της πεζογέφυρας πρέπει επιτέλους να λάβει τέλος. Δεν θέλουμε άλλες εξαγγελίες, δεν θέλουμε άλλες μακέτες. Θέλουμε πράξεις. Η πεζογέφυρα πρέπει να ξεκινήσει ΤΩΡΑ.

Δεν θα περιμένουμε να ‘’ξυπνήσουν’’ οι υπεύθυνοι μετά από κάποιο τραγικό δυστύχημα. Δεν θα σιωπήσουμε. Δεν θα κουραστούμε να διεκδικούμε αυτό που είναι αυτονόητο: την προστασία των παιδιών μας.

Συνεδριάζει το ΔΣ της ΚΕΔΕ σήμερα

Η ασφάλεια των μαθητών είναι αδιαπραγμάτευτη. Και είμαστε αποφασισμένοι να τη διασφαλίσουμε με κάθε τρόπο».

Η ευχαριστήρια επιστολή της Ένωσης Γονέων:

«Η Ένωση Γονέων Βριλησσίων εκφράζει τις θερμές της ευχαριστίες προς τον Δήμαρχο Βριλησσίων κ. Γιάννη Πισιμίση, τον Αντιδήμαρχο Υποδομών κ. Άκη Δημαρά και τον Αντιδήμαρχο Καθαριότητας και Πρασίνου κ. Γιώργο Μαρίνη, για την άμεση ανταπόκριση και ουσιαστική παρέμβασή τους σχετικά με την ασφάλεια της διάβασης μαθητών στη διασταύρωση των οδών Αγιάσου και Αναπαύσεως.

Τη Δευτέρα, η Ένωση Γονέων ενημέρωσε τον Δήμο για την επικίνδυνη κατάσταση που είχε δημιουργηθεί στη συγκεκριμένη διάβαση, θέτοντας σε κίνδυνο την καθημερινή διέλευση των παιδιών μας. Με ιδιαίτερη χαρά και ικανοποίηση διαπιστώσαμε ότι ήδη από την επόμενη ημέρα, Τρίτη, οι αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου παρενέβησαν άμεσα, καθάρισαν και αποκατέστησαν τη διάβαση, παραδίδοντάς την ασφαλή προς χρήση από τους μαθητές.

Η αποτελεσματικότητα και η ευαισθησία που επιδείξατε, συμβάλλουν καθοριστικά στη μείωση του κινδύνου μελλοντικών ατυχημάτων και ενισχύουν το αίσθημα εμπιστοσύνης και συνεργασίας μεταξύ της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Η Ένωση Γονέων Βριλησσίων εκφράζει για ακόμη μια φορά τις ευχαριστίες της και προσβλέπει στη συνέχιση της αγαστής συνεργασίας, με κοινό στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας και την ασφάλεια των παιδιών μας.

Με εκτίμηση,

Η Ένωση Γονέων Βριλησσίων»













spot_img
spot_img
spot_img
spot_img