Σοβαρά ερωτήματα για τις συνθήκες εργασίας στους συγκοινωνιακούς φορείς προκαλεί το τροχαίο στη Βούλα, όπου λεωφορείο συγκρούστηκε με άλλο όχημα, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν 47 άτομα.
Σύμφωνα με καταγγελία της Δημοκρατικής Αγωνιστικής Συνεργασίας (ΔΑΣ) στον ΟΑΣΑ, η οδηγός που ενεπλάκη στο ατύχημα εργαζόταν με εξαντλητικά ωράρια, φτάνοντας μέχρι και τις 16 ώρες συνεχούς βάρδιας.
Η ΔΑΣ δημοσιοποίησε φωτογραφίες από τις καταστάσεις εργασίας, οι οποίες τεκμηριώνουν τις συνθήκες «εργασιακού μεσαίωνα» και εντατικοποίησης. Όπως αναφέρει:
- Την Τρίτη 1η Ιουλίου η οδηγός εργάστηκε για 16 συνεχόμενες ώρες
- Την Τετάρτη 2 Ιουλίου είχε 7ωρη βάρδια
- Την Πέμπτη 3 Ιουλίου δούλεψε 8 ώρες
- Την Παρασκευή 4 Ιουλίου είχε βάρδια από τις 8:00 το πρωί έως τις 11:00 το βράδυ



