Η Κηφισιά βοούσε για τα έργα και τις ημέρες της πολεοδομίας αλλά ο δήμαρχος απλά... κάτι είχε ακούσει. Μόνο αυτό!
Τρίτη, 9 Ιουνίου, 2026
Η Κηφισιά βοούσε για τα έργα και τις ημέρες της πολεοδομίας αλλά ο δήμαρχος απλά... κάτι είχε ακούσει. Μόνο αυτό!
ΑρχικήΤΟΠΑΡΧΗΣΑτύχημα σε πάρκο της Αργυρούπολης: Ξύλινο κιόσκι έπεσε πάνω σε παιδί!

Ατύχημα σε πάρκο της Αργυρούπολης: Ξύλινο κιόσκι έπεσε πάνω σε παιδί!

Διαβάστε επίσης:

Βελτιώνεται η εικόνα της φωτιάς στα Πεύκα Θεσσαλονίκης: Βοήθησε και η βροχή

Καλύτερη εικόνα παρουσιάζει η φωτιά που ξέσπασε το μεσημέρι...

Άρης: Τη Δευτέρα 15/6 η παρουσίαση του Βασίλη Σπανούλη

Μετράμε αντίστροφα πλέον για την εποχή Βασίλη Σπανούλη στους...

Σύμφωνα με ανακοίνωση της παράταξης “Δημοτική Συνεργασία Ελληνικού – Αργυρούπολης”, το βράδυ της Κυριακής 22 Ιουνίου έπεσε ένα μεγάλο ξύλινο κιόσκι, στο πάρκο Ανεξαρτησίας, στην Αργυρούπολη, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί ελαφρά ένα παιδί. Μεταφέρθηκε για προληπτικούς λόγους στο νοσοκομείο, χωρίς να χρειαστεί να παραμείνει για νοσηλεία.

- Διαφήμιση -

Η ανακοίνωση της Δημοτικής Συνεργασίας Ελληνικού Αργυρούπολης:

“Χθες το βράδυ μας ενημέρωσαν πως έπεσε ένα κιόσκι στο πάρκο Ανεξαρτησίας, με αποτέλεσμα να κληθεί η αστυνομία και ένα παιδί να μεταφερθεί στο νοσοκομείο.

Η διοίκηση Κωνσταντάτου όλα αυτά τα χρόνια επαναλαμβάνει πως η προτεραιότητα τους είναι η ασφάλεια των πολιτών.

Όμως η πτώση αυτή αποδεικνύει ότι κάτι δεν λειτουργεί σωστά είτε με τις συντηρήσεις είτε με τις ανακαινίσεις που αφορά τα υλικά.
Χιλιάδες ευρώ ρίχνονται από την δημοτική αρχή στις ανακαινίσεις των παιδικών χαρών και των πάρκων εδώ και 11 χρόνια ενώ παράλληλα χιλιάδες ευρώ ξοδεύονται κάθε χρόνο για την συντήρηση τους, όπου η πλειοψηφία των έργων αυτών υλοποιείται από την ίδια εταιρία.

Ας αναλάβουν και μια φορά τις ευθύνες τους και τις υποχρεώσεις τους.

Δεν είναι λογικό να ξοδεύονται τόσα χρήματα και να έχουμε αστοχία υλικών που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την ασφάλεια των παιδιών και των νέων της πόλης μας.
Η λαλίστατη κατά τ’ άλλα διοίκηση δεν έχει ακόμα ενημερώσει για την αιτία της πτώσης, τυχόν ευθύνες της εταιρείας συντήρησης και τι μέτρα πρόκειται να πάρει.”

Ο Δήμος Ελληνικού – Αργυρούπολης, δεν έχει κάνει κάποια ανακοίνωση για το περιστατικό.

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img