Η Κηφισιά βοούσε για τα έργα και τις ημέρες της πολεοδομίας αλλά ο δήμαρχος απλά... κάτι είχε ακούσει. Μόνο αυτό!
Τρίτη, 9 Ιουνίου, 2026
Η Κηφισιά βοούσε για τα έργα και τις ημέρες της πολεοδομίας αλλά ο δήμαρχος απλά... κάτι είχε ακούσει. Μόνο αυτό!
ΑρχικήOn TargetΗ όμορφη δήμαρχος Ιλίου Ανδριάνα, ο σύζυγος πρόεδρος στο Δ.Σ. και τα...

Η όμορφη δήμαρχος Ιλίου Ανδριάνα, ο σύζυγος πρόεδρος στο Δ.Σ. και τα 10 εκατ. που υποθηκεύουν την πόλη

Διαβάστε επίσης:

Άξια κριτικής είναι τα όσα συμβαίνουν στον Δήμο Ιλίου αφού τόσο η δήμαρχος της πόλης Ανδριάνα Αλεβίζου – Κουκουβίνου αλλά και η δημοτική αρχή παίρνουν αποφάσεις που υποθηκεύουν την πόλη για δεκαετίες.

- Διαφήμιση -

Η πιο πρόσφατη, είναι η λήψη ενός δανείου ύψους 6 εκατ. ευρώ που στα πλαίσια αποπληρωμής οι δημότες σε περίοδο αρκετών ετών θα πληρώσουν 10 εκατ. ευρώ με σκοπό την ασφαλτόστρωση του δήμου Ιλίου.

Επίσης μου λένε, ότι η προηγούμενη δημοτική αρχή (ΑΝ αληθεύει κάτι τέτοιο) είχε αφήσει στο ταμείο του δήμου αρκετά εκατομμύρια ευρώ τα οποία άξιο απορίας είναι αν υπάρχουν και ΑΝ υπάρχουν για ποιον λόγο δεν χρησιμοποιήθηκαν για την ασφαλτόστρωση των δρόμων αλλά και για τις ενδεχόμενες οφειλές σε προμηθευτές του δήμου που μαθαίνω είναι τεράστιες. Που πήγαν τα λεφτά ;

Όσον αφορά, τα του δημαρχείου άξιο αναφοράς είναι επίσης, η καρέκλα που κάθεται ο ομολογουμένως εξαιρετικός γιατρός Δημήτρης Κουκουβίνος που εκτός από πρόεδρος δημοτικού συμβουλίου, «φοράει» και τον ρόλο του συζύγου της γοητευτικής και συμπαθέστατης Ανδριάνας.

Φυσικά δεν αποτελεί κάποιο αδίκημα αλλά ρε παιδί μου ένα μεροκάματο που θα μπορούσε να μπει σε άλλη τσέπη για ποιον λόγο να καταλήγει στην οικογένεια της δημάρχου Ανδριάνας ; 2 μισθοί στο ίδιο σπίτι από την ίδια πηγή ; Εκτός αν δεν παίρνει τον μισθό και τον δίνει πίσω στον δήμο για την κάλυψη εξόδων της πόλης. Εμένα πάντως μου είπαν ότι τον εισπράττει και αυτό αποτελεί μεγάλη γκρίνια για την παράταξη.

Θα χαιρόμουν πολύ, να επικοινωνήσει μαζί μου το αυτοδιοίκητο ζεύγος για να λύσω και εγώ με την σειρά μου τις απορίες των αναγνωστών που καθημερινά χτυπάνε… «κόκκινο» αφού δεν μπόρεσα να τους βρω στην απόπειρα επικοινωνίας μου, μαζί τους!

Μέχρι και στην εκδήλωση πήγα που έγινε πριν λίγες μέρες προς τιμήν του πρώην δημάρχου στο Ίλιον, πατέρα της σημερινής δημάρχου αλλά ούτε εκεί κατάφερα να την ρωτήσω. Εκείνη καθόταν στην πρώτη σειρά του δημοτικού σταδίου και εγώ στα ορεινά σε ένα τσιμεντένιο πεζούλι!

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img