ΑρχικήOn TargetΗ καταγγελία για κατεψυγμένο ψωμί στα καταστήματα ΒΕΝΕΤΗΣ και οι ισχυρισμοί του...

Η καταγγελία για κατεψυγμένο ψωμί στα καταστήματα ΒΕΝΕΤΗΣ και οι ισχυρισμοί του Μονεμβασιώτη

Διαβάστε επίσης:

Δικογραφία σε βάρος δύο ατόμων για απόπειρα ανθρωποκτονίας που σημειώθηκε το 2023!

Στο πλαίσιο ερευνών, αστυνομικοί του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης...

Πατέρας και γιος έκρυβαν χασίς μέσα σε μελίσσια στο Ηράκλειο

Στα χέρια των αρχών βρίσκονται από χθες πατέρας και...
spot_img

Αυτή η κολόνια κρατάει χρόνια: Σε ανοιχτή αντιπαράθεση έχουν έρθει οι αρτοποιοί με την εταιρεία ΒΕΝΕΤΗΣ ΑΒΕΕ, με φόντο τον τρόπο διάθεσης του ψωμιού και τις πρακτικές εμπορίας της γνωστής αλυσίδας. Η σπίθα άναψε από επώνυμη καταγγελία που υπεβλήθη στο Ινστιτούτο Καταναλωτών (ΙΝΚΑ), στην οποία η εταιρεία κατηγορείται ότι πουλάει κατεψυγμένο ψωμί ως φρέσκο και μάλιστα ασυσκεύαστο, παραπλανώντας τους καταναλωτές.

- Διαφήμιση -

Η καταγγελία στο ΙΝΚΑ

Η καταγγελία υποβλήθηκε τον Μάιο του 2023 από ιδιώτη και διαβιβάστηκε στον ΕΦΕΤ και τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Σύμφωνα με τον καταγγέλλοντα, τα καταστήματα ΒΕΝΕΤΗΣ που λειτουργούν με τη μέθοδο του franchise δεν είναι πραγματικοί φούρνοι, αφού δεν πωλούν φρέσκο άρτο αλλά «μισοψημένα» κατεψυγμένα προϊόντα που υφίστανται δεύτερη έψηση στα σημεία πώλησης. Ο ίδιος ισχυρίζεται ότι τα προϊόντα αυτά δεν φέρουν την απαραίτητη επισήμανση, κατά παράβαση της νομοθεσίας.

Αντίδραση από τη Συντεχνία Αρτοποιών

Η Συντεχνία Αρτοποιών Αθηνών Προαστίων Περιχώρων (ΣΑΑΠΠ), αφού έλαβε γνώση της καταγγελίας, εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία εκφράζει σοβαρές ανησυχίες για την υγεία των καταναλωτών και τον αντίκτυπο στον κλάδο της βιοτεχνικής αρτοποιίας. Κατηγορεί μάλιστα την Ομοσπονδία Αρτοποιών Ελλάδος για αδράνεια, αν και πληροφορίες αναφέρουν πως η Ομοσπονδία έχει ήδη διαβιβάσει την υπόθεση στις αρμόδιες αρχές.

Η απάντηση της ΒΕΝΕΤΗΣ

Η εταιρεία ΒΕΝΕΤΗΣ απάντησε με εξώδικο, χαρακτηρίζοντας την καταγγελία «ψευδή, εκδικητική και προσχεδιασμένη», αποδίδοντάς την σε πρώην συνεργάτη (δικαιοδόχο) που ηττήθηκε σε πολύχρονη δικαστική διαμάχη με την εταιρεία. Τονίζει ότι έχουν ήδη γίνει πολλές αντίστοιχες καταγγελίες από το ίδιο πρόσωπο, χωρίς αποτέλεσμα.

Παρέμβαση των Αρχών

Ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ, Γιώργος Λεχουρίτης, διαβίβασε την καταγγελία στις αρμόδιες αρχές και ζήτησε την άμεση διερεύνηση της υπόθεσης, επισημαίνοντας ότι αφορά προϊόντα βασικής διατροφής. Ο ΕΦΕΤ, από την πλευρά του, επιβεβαίωσε ότι έχει δεχτεί παρόμοιες αναφορές από τον ίδιο καταγγέλλοντα και ότι τις έχει χειριστεί βάσει της προβλεπόμενης διαδικασίας. Ωστόσο, δεν ζήτησε τα συνοδευτικά αποδεικτικά έγγραφα από το ΙΝΚΑ.

Αντιθέτως, η Γενική Γραμματεία Εμπορίου παρέλαβε πλήρη φάκελο με τιμολόγια, φωτογραφίες και άλλο σχετικό υλικό, τον οποίο διαβίβασε στη ΔΙΜΕΑ (Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς) για περαιτέρω έλεγχο.

Παρακολουθώ την υπόθεση και θα σας έχω νεότερα άμεσα.