Η Κηφισιά βοούσε για τα έργα και τις ημέρες της πολεοδομίας αλλά ο δήμαρχος απλά... κάτι είχε ακούσει. Μόνο αυτό!
Τρίτη, 9 Ιουνίου, 2026
Η Κηφισιά βοούσε για τα έργα και τις ημέρες της πολεοδομίας αλλά ο δήμαρχος απλά... κάτι είχε ακούσει. Μόνο αυτό!
ΑρχικήOn TargetΝα είναι καλά οι μικρομέτοχοι της Optima Bank: «Πέταξε» στις 600.000 ευρώ...

Να είναι καλά οι μικρομέτοχοι της Optima Bank: «Πέταξε» στις 600.000 ευρώ τον χρόνο ο μισθός του Τανισκίδη… με αναδρομική ισχύ.

Διαβάστε επίσης:

Βελτιώνεται η εικόνα της φωτιάς στα Πεύκα Θεσσαλονίκης: Βοήθησε και η βροχή

Καλύτερη εικόνα παρουσιάζει η φωτιά που ξέσπασε το μεσημέρι...

Άρης: Τη Δευτέρα 15/6 η παρουσίαση του Βασίλη Σπανούλη

Μετράμε αντίστροφα πλέον για την εποχή Βασίλη Σπανούλη στους...

Τις τελευταίες μέρες μου ήρθε μια φλασιά και είπα να ασχοληθώ με τις αποδοχές των διοικήσεων στις συστημικές τράπεζες!!! Ακόμα δεν μπορώ να συνέλθω με αυτά που διάβασα σε επίσημα έγγραφα και αφορούν το μεροκάματο που παίρνει ο Τανισκίδης της Optima Bank.

- Διαφήμιση -

Σκέφτομαι τους φουκαράδες τους μικρομετόχους που ψάχνουν τα κέρματα στους καναπέδες για να αγοράσουν χαρτιά αυτής της τράπεζας.

Φρίξτε και εσείς λοιπόν μαζί με εμένα. Να μερικά από αυτά τα έξοδα:

Ο πρόεδρος Γιώργος Τανισκίδης παίρνει 600.000 ευρώ ετησίως! Ναι, καλά διαβάσατε. Και μάλιστα… αναδρομικά από 1/1/2025 και για έξι ολόκληρα χρόνια! Δηλαδή, να του τα πληρώνουμε και με… τόκο.

Και επειδή ένα bonus ποτέ δεν είναι αρκετό, πάμε παρακάτω: 900.000 ευρώ για τα μη εκτελεστικά μέλη συνολικά και 1 εκατομμύριο για τα εκτελεστικά – κι όλα αυτά χωρίς να μετράμε εργοδοτικές εισφορές και άλλα «ψιλά». (πιστωτικές κάρτες, αυτοκίνητα, συνοδείες κτλπ)

Και σαν να μην έφτανε αυτό, προτείνουν και ένα «μίνι» buyback – τάχα μου μικρό – με ανώτατο όριο αγοράς τα 8 ευρώ ανά μετοχή, όταν οι τιμές στο ταμπλό παραπαίουν. Και το κερασάκι; Bonus 4,8 εκατ. ευρώ για τα στελέχη, ως “ευχαριστώ” για την επίτευξη στόχων. Πού τους πετύχανε ακριβώς, άγνωστο.

Όλα αυτά μέσα σε μια περίοδο που οι αγορές ταρακουνιούνται, οι μετοχές πέφτουν και οι επενδυτές τρίβουν τα μάτια τους. Ίσως γιατί οι μόνοι που βλέπουν μέρισμα… είναι εκείνοι που το υπογράφουν!

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img