ΑρχικήΕΞΩΦΥΛΛΟ 2Ο σκοτεινός βίος της Interstar και η εμπλοκή του ιδιοκτήτη της Νίκου...

Ο σκοτεινός βίος της Interstar και η εμπλοκή του ιδιοκτήτη της Νίκου Τσαντσαράκη στο σκάνδαλο των Pandora Papers: Η σύμβαση ύψους 10 εκατ. ευρώ της εταιρείας security με τον ΟΣΕ, οι απευθείας αναθέσεις που τον «κέρναγαν», η ΣΤΑΡΓΚΑΡΝΤ ΕΠΕ που παίρνει δουλειές και τα επίμαχα αρχεία της σύγκρουσης των Τεμπών που διαγράφηκαν!

Διαβάστε επίσης:

Ορκωμοσία νέας κυβέρνησης: Ορκίστηκαν οι νέοι υπουργοί και υφυπουργοί μετά τον ανασχηματισμό! (φωτο)

Πραγματοποιήθηκε στο Προεδρικό Μέγαρο η ορκωμοσία των νέων μελών της κυβέρνησης μετά τον...
spot_img

Τα όσα προκύπτουν από το ρεπορτάζ, μπορούν να γεννήσουν ένα μεγάλο σκάνδαλο το οποίο σιγουρά θα πρέπει να κληθεί και να ερευνήσει μια εισαγγελική αρχή! Όλα δείχνουν ότι η αρχή του τέλους για την εταιρεία του Νικόλαου Τσαντσαράκη είναι εμφανής και στον κάθε αδαή με ότι πολιτική προστασία και αν έχει σήμερα αφού θα τον εγκαταλείψουν όπως έχει γίνει με πολλούς κατά το παρελθόν.

- Διαφήμιση -

Ο ΟΣΕ του δίνει συνεχώς δουλειές και στις περισσότερες περιπτώσεις σύμφωνα πάντα με το ρεπορτάζ «Ε5» προκύπτει ότι οι διαγωνισμοί είναι φωτογραφικοί.

Ο Νίκος Τσαντσαράκης όμως δεν είναι γνωστός μόνο από την Interstar Security! Το όνομα του έχει ξανά δει το φως της δημοσιότητας στην υπόθεση των Pandora Papers. Το διάγραμμα που παρουσιάζουμε εξηγείς πλήρως την δράση του και είναι αποκαλυπτικό!

Τρεις μήνες πριν εμφανιστούν τα βίντεο στην δημοσιότητα, σύμβαση ύψους 10.092.860,71 ευρώ με ΦΠΑ υπέγραψε η εταιρεία Interstar Security. Η εταιρεία σύναψε σύμβαση με τον ΟΣΕ, τον Οκτώβριο του 2024 για την «Παροχή Υπηρεσιών Φύλαξης Εγκαταστάσεων του ΟΣΕ με Τεχνικά Μέσα». Η διάρκεια της επίμαχης σύμβασης είναι 36 μήνες, από 1η Δεκεμβρίου 2024 μέχρι και 30 Νοεμβρίου του 2027.

Από το συνολικό ποσόν, 4.097.160 ευρώ αφορούν «την παροχή τεχνικών υπηρεσιών συντήρησης, επικοινωνίας των συστημάτων, επισκευής τους, σύνδεσης με το ΚΛΣ και άμεσης Επέμβασης με χρήση Patrol οχημάτων σε διακόσια τριάντα οκτώ (238) Εγκαταστάσεις του Οργανισμού, όπου ήδη έχουν τοποθετηθεί Τεχνικά Μέσα Ασφαλείας, με προηγούμενες συμβάσεις».

Για τη φύλαξη 126 εγκαταστάσεων του ΟΣΕ με τεχνικά μέσα η εταιρεία βάση της σύμβασης θα λάβει 2.228.185,51 ευρώ με ΦΠΑ. «Το κόστος των Τεχνικών υπηρεσιών συντήρησης, επικοινωνίας των συστημάτων, επισκευής τους, σύνδεσης με το ΚΛΣ και άμεσης Επέμβασης με χρήση Patrol οχημάτων, ανέρχεται σε 2.784.196,80 ευρώ με ΦΠΑ».

Για υπηρεσίες περιπολίας, υπηρεσίες Κέντρου Λήψεως Σημάτων και Εικόνας: Διαχείριση Σημάτων, Αποστολή Ενημερωτικών και Video, Συντονισμός Patrol και χειρισμός μικροφωνικής, σειρήνων και φωτισμού για αποτροπή, υπηρεσίες Τεχνικής Υποστήριξης – Συντήρηση Συστημάτων Ασφαλείας (πρόληψη και επανόρθωση), αντικατάσταση αναλωσίμων, αντικατάσταση συσκευών από βανδαλισμό ή άλλη αιτία, τηλεπικοινωνιακό Κόστος μετάδοσης σημάτων και εικόνας μέσω δικτύου 4G, SIM Cards (Χρονοχρέωση – Ογκοχρέωση μετάδοσης Δεδομένων), το ποσό αντιστοιχεί σε 5.080.478,40 ευρώ.

Μάλιστα στους όρους πληρωμής φαίνεται πως το ποσό των 1.627.880,76 ευρώ «θα καταβληθεί εντός τριών (3) μηνών από την ολοκλήρωση της εγκατάστασης των τεχνικών μέσων στα σημεία φύλαξης με έκδοση πρωτοκόλλου ποιοτικής και ποσοτικής παραλαβής από Επιτροπή που θα συσταθεί από τον ΟΣΕ». Ενώ το υπόλοιπο ποσό, ήτοι 6.511.523,04 ευρώ, «θα καταβάλλεται στον ανάδοχο ισόποσα ανά μήνα».

Πέραν όμως της τρίχρονης σύμβασης έργου που σύναψε με τον ΟΣΕ φαίνεται πως ενδιαμέσως πήρε ακόμα μία ανάθεση ύψους 72.106 ευρώ με ΦΠΑ, στις 30 Ιανουαρίου 2025. Για την επίμαχη ανάθεση έργου είχε προηγηθεί πρόσκληση ενδιαφέροντος στις εταιρείες «ΙΝΤΕΡ ΣΤΑΡ ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΙ ΕΠΕ» και «ΣΤΑΡΓΚΑΡΝΤ ΕΠΕ», στις 24 Ιανουαρίου 2025. Σκοπός είναι η «προστασία του συνόλου του έργου από κλοπές δολιοφθορές και άλλες παράνομες ενέργειες, προτείνουμε την συνέχιση Φύλαξης Σιδηροδρομικών Εγκαταστάσεων και ανοιχτής γραμμής με τη χρήση drones, από την 1/02/2025 έως και 28/02/2025». Η εν λόγω εταιρεία φαίνεται να έχει από το 2017 συνολικά 123 συμβάσεις έργου με τον ΟΣΕ και την ΣΤΑΣΥ πολλών εκατομμυρίων.

«Δίδυμες» εταιρείες

Ο ΟΣΕ έχει πληρώσει από το 2022 μέχρι και εκείνη τη στιγμή σχεδόν 2 εκατομμύρια ευρώ για συστήματα φύλαξης με drones. Το αξιοσημείωτο είναι πως σε όλες αυτές τις αναθέσεις πάντα η πρόσκληση ενδιαφέροντος καταλήγει στις ίδιες δύο εταιρείες, τις «ΙΝΤΕΡ ΣΤΑΡ ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΙ ΕΠΕ» και «ΣΤΑΡΓΚΑΡΝΤ ΕΠΕ».

Οι δύο αυτές εταιρείες χαρακτηρίζονται ως «δίδυμες», καθώς όπως φαίνεται από τα στοιχεία τους που είναι δημοσιευμένα στο ΓΕΜΗ, ο διαχειριστής της εταιρείας Interstar Security, Νικόλαος Τσαντσαράκης, ήταν διαχειριστής στην Starguard από ιδρύσεως της μέχρι και το 2016. Μετά ο ίδιος φαίνεται να έχει πουλήσει τα εταιρικά του μερίδια σε μια Κυπριακή Offshore την Εμπελμπουργκ Χόλντινγκς Λίμιτεντ, η οποία αποτελεί πλέον εταίρο και μέλος στη Starguard.

Όπως ήδη αναφέραμε, το όνομα του Νικόλαου Τσαντσαράκη φιγουράρει και στο μέγα σκάνδαλο Pandora Papers, όπου εκεί ο ίδιος φαίνεται ως κεκαλυμμένος ιδιοκτήτης σε εταιρείες στις Βρετανικές Παρθένες Νήσους. Η εταιρεία Ironton Services Limited (βλ σχεδιάγραμμα), η οποία εμφανίζεται στα Pandora Papers και συνδέεται με τον Τσαντσαράκη, έχει την ίδια διεύθυνση (Agapinoros 5, Apollo Hights Aphrodite Hills, Flat/Office A11 Kouklia Paphos 8509 Cyprus) με την προαναφερθείσα κυπριακή εταιρεία Εμπελμπουργκ Χόλντινγκς Λίμιτεντ, η οποία απέκτησε τα εταιρικά μερίδια της Starguard από τον Ν. Τσαντσαράκη.

Από το 2016 και μετά στην εταιρεία διαχειριστής ανέλαβε ο Απ. Τρεχαντίνης, ο οποίος σε έγγραφο του 2013, υπογράφει ως οικονομικός διευθυντής της Interstar Security. Μπορεί εύλογα να εξαχθεί το συμπέρασμα πως οι δύο εταιρείες πέραν από γειτονικά κτίρια στην οδό Αναγεννήσεως στη Μεταμόρφωση, έχουν ταυτοπροσωπίες σε βάθος χρόνου μάλιστα.

Διαγραμμένοι δίσκοι

Στις 7 Φεβρουαρίου 2025, την ίδια μέρα που δημοσιεύθηκαν και τα τρία επίμαχα βίντεο που δείχνουν την εμπορική αμαξοστοιχία που εισέρχεται στη σήραγγα των Τεμπών, μόλις λίγα λεπτά πριν τη μοιραία σύγκρουση, δημοσίευσε έγγραφο με την απάντηση της εταιρείας σε έγγραφη παραγγελία του Εφέτη Ανακριτή.

Τότε ο εφέτης ανακριτής είχε ζητήσει από την εταιρεία αρχεία από τα σημεία «Σ.Σ. Πλατεώς, Λιτοχώρου, Λεπτοκαρυάς, Ν. Πόρων και Ραψάνης την 28-02-2023», όμως μετά από έρευνα που διενήργησε η εταιρεία Interstar Security αντέτεινε προς τον ανακριτή πως «είναι διαγραμμένα, καθώς οι εν λόγω ψηφιακοί σκληροί δίσκοι στους οποίους πραγματοποιηθεί η εγγραφή είναι επανεγγράψιμοι και τα παλαιότερα αρχεία σε ημεροχρονολογία εγγραφής, διαγράφονται αυτόματα, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η νεότερη εγγραφή».

Η μήνυση κατά του Εφέτη Ανακριτή

Την ίδια ώρα, μήνυση κατά του Ειδικού Εφέτη Ανακριτή Σωτήρη Μπακαϊμη κατέθεσαν οι συγγενείς των θυμάτων των Τεμπών, καταγγέλλοντας πως λείπουν από την δικογραφία 649.000 αρχεία, ηχητικά βίντεο και  εικόνες.

Συγκεκριμένα οι συγγενείς καταγγέλλουν ότι κατασχέθηκαν και παραδόθηκαν στον Ανακριτή αλλά δεν υπάρχουν πουθενά. «Την στιγμή που τα βλέμματα είναι στραμμένα στην γνησιότητα των βίντεο της εμπορικής αμαξοστοιχίας, κάποια σημαντικά στοιχεία αγνοούνται» δήλωσε η Μαρία Καρυστιανού κάνοντας λόγο για συγκάλυψη και κοροϊδία.

Μάλιστα οι Δικαστικοί πραγματογνώμονες που είχα αποδώσει την έκρηξη σε έλαια σιλικόνης, τώρα στηρίζουν τα νέα βίντεο του Καπερνάρου, της εταιρίας security. Ωστόσο οι ίδιοι είχα αμφισβητηθεί από τις οικογένειες των θυμάτων, καθώς θεωρήθηκαν μεροληπτικοί, στην αρχική γνωμάτευση.

Ένσταση ακυρότητας της έκθεσης των δυο δικαστικών πραγματογνωμόνων κατέθεσαν δικηγόροι συγγενών των θυμάτων καθώς όπως υποστηρίζουν δεν τους δεν ενημερώθηκαν οι ενημερώθηκαν οι διάδικοι για τον διορισμό των δύο δικαστικών πραγματογνωμόνων για να μπορέσουν και αυτοί να ορίσουν δικό τους τεχνικό συμβούλιο.

Σχετικά με τις 649.000 στοιχεία που ισχυρίζονται οι συγγενείς των θυμάτων ότι υπάρχουν οι δικαστικές πηγές απαντούν ότι αυτά τα στοιχεία δεν είναι χρήσιμα στην υπόθεση και γι’ αυτό δεν συμπεριλήφθηκαν στη δικογραφία.

Όπως τονίζουν οι δικηγόροι, «δυστυχώς στη συγκεκριμένη υπόθεση αποδείχθηκε ότι χρειάζεται να επισημαίνουμε ακόμη και τα αυτονόητα, αφού η δικαιοσύνη περιέργως αποδεικνύεται ανίκανη, με μηδενικά αντανακλαστικά να ενεργήσει αυτεπαγγέλτως (όπως για π.χ. στην περίπτωση μπαζώματος που χρειάστηκε μηνυτήρια αναφορά των συγγενών για να κινηθεί η ποινική δίωξη), αλλά και ανάλγητη ως προς το να αντιληφθεί εγκαίρως τη σημασία των αλλεπάλληλων αιτημάτων μας ιδίως αυτών που αφορούσαν την αναζήτηση του βιντεοληπτικού υλικού της εμπορικής αμαξοστοιχίας, το οποίο οι ανακριτικές αρχές ξέχασαν να ζητήσουν»

Οι 15 δικηγόροι δηλώνουν προς κάθε κατεύθυνση ότι αντιτίθενται σε κάθε ενδεχόμενο να ολοκληρωθεί η ανάκριση:

  1. Χωρίς να έχει ελεγχθεί η γνησιότητα των βίντεο (usb stick και σκληρών δίσκων) από τους αρμόδιους φορείς (ΔΕΕ) και τεχνικούς συμβούλους των οικογενειών
  2. Χωρίς να έχουν υποβληθεί στη δικογραφία τα πορίσματα του καθηγητή του ΕΜΠ και της ΕΟΔΑΣΑΜ και με μόλις δύο στελέχη του Υπουργείου να έχουν λάβει την ιδιότητα του κατηγορουμένου.
  3. Με μόλις δύο στελέχη του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών να έχουν λάβει την ιδιότητα του κατηγορουμένου για το μείζον ζήτημα της παντελούς και εγκληματικής έλλειψης συστημάτων ασφαλείας και υποδομών στο σιδηρόδρομο, που οδήγησε αιτιακά στη σύγκρουση των αμαξοστοιχιών.
  4. Χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι απαιτούμενες πράξεις διερεύνησης, εξέτασης μαρτύρων και διεύρυνσης και αναβάθμισης των κατηγοριών, με άσκηση ποινικών διώξεων για όλα τα αδικήματα που άπτονται της μεταφοράς χημικού φορτίου.

Έκθεση πραγματογνωμόνων: Δεν υπήρχε ύποπτο φορτίο στο εμπορικό τρένο

Στην πιστοποίηση ότι το εμπορικό τρένο που συγκρούστηκε στα Τέμπη είναι η αμαξοστοιχία που εμφανίζουν τα τρία νέα βίντεο που παραδόθηκαν στον ανακριτή, κατέληξαν οι δύο δικαστικοί πραγματογνώμονες, αναφέροντας παράλληλα στις εκθέσεις τους ότι δεν υπάρχει ύποπτο φορτίο.

«Από την παραπάνω ανάλυση του δοθέντος βιντεοληπτικού υλικού, προκύπτει ότι σε αυτό εμφανίζεται η διερχόμενη εμπορική αμαξοστοιχία 63503 που συμμετείχε στο δυστύχημα της 28-2-2023, στο σύνολο της σύνθεσής της και κατά το χρόνο διέλευσής της, έμφορτη μόνο με όσα αναγράφονται στη επίσημη λίστα φορτίου, χωρίς να διακρίνεται οποιοδήποτε άλλο φορτίο επί των φορταμαξών.

Η παρούσα έκθεση αφορά την ταυτοποίηση του εικονιζόμενου συρμού με την εμπορική αμαξοστοιχία 63503 χωρίς να πιστοποιεί την γνησιότητα του βιντεοληπτικού υλικού».

Όπως μαθαίνουμε τις τελευταίες μέρες ο Τσαντσαράκης κυκλοφορεί με φουσκωτούς και συνοδευτικές μηχανές. Μάλλον όμως όπως μας λένε οι πηγές μας δεν φταίνε τα γεγονότα της επικαιρότητας αλλά κάποιες αμαρτίες που έρχονται από το παρελθόν του.