Αυτό που συμβαίνει με την γνωστή αλυσίδα σουπερ μαρκετ LIDL πραγματικά θεωρείτο ανεξήγητο. Μέρα παρά μέρα «σκάει» και μια νέα καταγγελία για την αλυσίδα στα γραφεία του ΙΝΚΑ ενώ ο πρόεδρος της αναφέρει σε συνέντευξη του ότι ο Γερμανικός Κολοσσός θεωρεί την Ελλάδα τριτοκοσμική ενώ στην Γερμανία δεν υπήρχε περίπτωση να δεχτούν τέτοια πράγματα οι διοικούντες των LIDL!
Στο ταμπελάκι άλλη τιμή και στο ταμείο άλλη!
Στο Ινστιτούτο Καταναλωτών, καθημερινά φτάνουν καταγγελίες για διαφορετικές τιμές στα ράφια και διαφορετική χρέωση στο ταμείο.
Θεωρώ αυτονόητο και ότι δεν πρέπει να σας το πω ότι στο ταμείο είναι πάντα μεγαλύτερο το ποσό που πληρώνει ο καταναλωτής!
Συγκεκριμένα, αυτό γίνεται τις περισσότερες φορές με τις «εκπτώσεις» στα ράφια. π.χ. τρία κιλά πατάτες μπορεί να κοστίζουν 3 ευρώ ύστερα από έκπτωση και στο ταμείο να χρεώνονται 5 ευρώ που ανταποκρίνεται στην τιμή χωρίς έκπτωση.
Η απάντηση του υπαλλήλου είναι χαρακτηριστική σε τέτοιες περιπτώσεις: «Κύριε/α δεν ισχύει κάτι τέτοιο…»!
Οι καταγγελίες όμως δεν σταματάνε εκεί! Εκτός από… παραπλανητικές τιμές στα ράφια το ίδιο συμβαίνει και με συσκευασίες. Αναφέρεται ότι υπάρχει προσφορά +350gr και όταν ο αγοραστής ζυγίζει το προϊόν διαπιστώνει ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το ΙΝΚΑ έχει διαβιβάσει τις καταγγελίες στο αρμόδιο υπουργείο Ανάπτυξης αλλά δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα!
Αξιοσημείωτο δε είναι ότι κατά εξαίρεση στην Ελλάδα τα σούπερ μάρκετ LIDL επιλέγουν να έχουν +30% τουλάχιστον στις τιμές των προϊόντων σε σχέση με τις άλλες χώρες που δραστηριοποιούνται!
Παραιτούνται εργαζόμενοι
Πρώην εργαζόμενος των LIDL αναφέρει στο «Ε5» πως υπάρχουν αρκετές παραιτήσεις το τελευταίο διάστημα λόγο άσχημων συνθηκών εργασίας ενώ ο ίδιος συμπληρώνει πως οι συμβάσεις στην πλειοψηφία τους είναι λίγων ωρών, στις αποθήκες υπάρχουν εξαντλητικές υπερορίες και πριν λίγο καιρό στην Σίνδο Θεσσαλονίκης σημειώθηκε εργατικό ατύχημα που έστειλε σοβαρά τραυματισμένο εργαζόμενο στο νοσοκομείο!